Ads 468x60px

Ajuta-ma sa cresc .

Labels

sâmbătă, 28 iulie 2012

Ce faceam cand eram mic - a doua parte

Prima parte o puteti vedea aici .

Pai cand eram eu mic , stateam toata ziua afara .
Ce faceam afara ? Poi in fata blocului aveam un scanciob ( leagan ) . Imi aduc aminte ca toamna , cand frunzele cad , eu si prietenii mei adunam frunzele si le puneam in fata leaganului cu 2 -3 metri .
De ce ? Simplu ,ma suiam in scranciob faceam vand tare , tare si saream in mormanul de frunze . . . Ce frumos era , si inca este . Si acum imi aduc aminte de clipele alea frumoase . Mi-ar place sa traiesc acele clipe :X . Imi aduc aminte ca intr-o zi  am inceput sa ne jucam la scranciob cu hartii taiate , folosind drept bani pentru a avea acces la el . Eu inteligibil ce eram , m-am dus in casa seara , noaptea am visat ca trebuia sa am bani sa ma trag in scranciob , iar dimineata am gasit niste bani pe mobilier in sufragerie . Nu stiu cati bani erau , insa cand mama a aflat si mi-a tras o mama de bataie de neuitat , ea a zis ca cu banii aia puteam merge la mare . . . Da ce m-a batut atunci , ca in ziua aia nu am iesit deloc afara :( . . .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu