Ads 468x60px

Ajuta-ma sa cresc .

Labels

duminică, 29 iulie 2012

Lumea din jurul nostr

 Stateam zilele astea si ma gandeam cum pot exista atatia idioti printre noi si daca ma uit in jurul meu…sunt inconjurat de idioti care nu fac altceva decat sa stea si sa bage de seama, sa comenteze, sa arate cat de umflat e orezu-n ei si tot felul. Toata lumea poate comenta si sa bage de seama pe motivul ” eu as fi facut mai bine ca tine ” sau ” sunt mai bun ca tine ” sau vesnica poezie ” ce ai facut tu….ii fix pix pe langa ce as fi facut eu ”  dar stii…cand sunt pusi sa demonstreze ” maretia ” si ” priceperea ” lor .. brusc acestia sunt foarte ocupati, ba ca pleaca nu stiu unde ba ca-s foarte foarte bolnavi si de aceea nu pot sa-si demonstreze talentele ascunse dar asta nu inseamna ca acele talente nu exista  doar ca noa…sunt extrem de preocupati sa si le etaleze. De barfit…toata lumea mai barfeste (unii nici nu-si dau seama cand fac asta) dar pentru un idiot ” gerbeget ” barfeala cu si despre cei din jur e ceva .. normal ! acuma cand citesc ce am scris mai sus .. chiar ma gandesc ca poate materialul nu-si are rostul .. ca si asa nu se va schimba nimic, dar il scriu din cateva motive .. unul dintre ele ar fi ca specimenele de mai sus sunt prezente si in jurul meu, ba chiar in numar foarte mare, nu dau semne ca ar fi pe cale de disparitie iar spre nenorocul meu…mai trebe sa-i suport inca vreo 3-4 luni ! sa revenim….orice idiot are ceva de comentat la orice ai incerca sa faci, isi bate joc de munca ta si iti mananca zilele dar oare de ce fac toate astea ? pai exista 2 explicatii .. una ar fi ca atata ii duce capu iar a doua ar fi ca fac toate cele de mai sus doar pentru a fi bagati in seama !! .. sau sunt invidiosi ?
De asemenea un adevarat idiot asteapta sa fie tratat ca un ” unicat “, asteapta ca toata lumea sa fie la picioarele lui si sa fie tot timpul bagat in seama ca doar noa…cine-i ca el ? cine poate sa ajunga la nasu lui (uneori ” mocicoș ” dar totusi…nu putem sa ajungem la el). In realitate ei sunt (marea majoritate) doar niste oameni distrusi care profita de cei din jur si de faptul ca sunt bagati in seama cand nu ar trebui bagati…ei isi fac numaru` iar prostii ii baga in seama…le dau satisfactie !


Acest material a fost scris pe baza realitatii personale, pe baza unor ” povesti ” adevarate si tot ce mai vreti voi. Acuma…cineva normal si cu putin creier .. ar lua acest material si s-ar uita in jurul său sau s-ar uita in oglinda (daca se regaseste printre cele de mai sus) si ar incerca sa schimbe ceva…dar un idiot va citi materialu (daca stie sa citeasca), se va enerva si isi va etala orezu umflat si ar ameninta ca prostu … ar spune ca el e perfect, ca eu gresesc (se poate…nu toata lumea e asa destept ca un idiot…trebuie sa recunoastem) sau poate se va uita in oglinda si va pricepe cum sta treaba, la ce ma refer si ce vreau sa transmit..ce vreau sa schimb ! dar asa ceva nu se va intampla .. ar fi prea frumos ! Amenintarile si umflaturile de orez gen ” lasa ca o sa vezi tu ! ” sau ” da ? ai 3 zile sa stergi materialu altfel nu stiu ce ” nu le voi lua in seama .. chiar nu-mi pasa de ele ! las sa zica cine ce o vrea .. chiar nu-mi pasa ! in fond, fiecare dintre noi are dreptu la libera exprimare ! cert e ca nu am nevoie de astfel de persoane in jurul meu care sa strice totul, sa strice atmosfera, sa strice munca si moralu meu !  Am cativa prieteni (putini dar buni) pe care ma pot baza … dar am si multi ” prieteni ” care sunt imi sunt prieteni doar atunci cand au nevoie de mine iar cand nu au nevoie…uita ce inseamna ” prieten “. oricum apreciez incultul/-ii care mi-a facut declaratia ” afemeiatule ! manci cacatu ” … e chiar foarte artistica  in fond…stie el despre ce e vorva dar cum spuneam .. fiecare are o parere si are dreptul la libera exprimare . oricum cred ca declaratia in sine spune cam tot…nu mai trebuie sa o mai comentez ..

1 comentarii: